VGF szaklap

Vízellátás

A kevesebb több

2019. július 3. | támogatott cikk |  22 | |

A kevesebb több

A termékek és márkák száma a szaniteriparban folyamatosan nő, még a szakember számára is egyre nehezebb naprakész áttekintéssel rendelkezni. A márkaportfólió egyszerűsítésével a Geberit ellensúlyozza ezt a tendenciát.

A Geberit 2014. év végén a Sanitec Csoport megszerzésével szállt be a szaniterkerámiák és fürdőszobabútorok üzletágába. Ezzel karnyújtásnyira került annak a célnak a megvalósulása, hogy a vállalat átfogó fürdőszobai megoldásokat kínálhasson egy kézből.

A Geberit mosdókagylók, WC-k és bidék, illetve fürdőszobabútorok magyarországi bevezetése jelenleg is folyamatban van. A Keramag márkájú fürdőszobai termékeket 2019-től kezdődően már Geberit márkanév alatt értékesítik. Ugyanakkor a Keramagról Geberitre történő márkanévváltásnak nem lesz hatása a Kolo márka termékportfóliójára. A Kolo továbbra is megmarad, így ezzel a Geberit és a Kolo márkájú kínálattal különböző szegmenseket lehet lefedni.

A Keramag márkanév megszüntetése és az erős, a szaniterágazaton belül legjobban ismertté vált Geberit márkára való fókuszálás számos előnnyel jár. Ilyen például, hogy a szanitertermékek vezető európai gyártójának átfogó kínálatához a vízvezeték-szerelők, az épületgépész tervezők, az építészek, a belsőépítészek, a beruházók és a végfelhasználók minden információt egyetlen forrásból kaphatnak meg: a Geberittől. A kiállításokon és a bemutatótermekben hatékonyabban tudják a Geberit kínálatát kiemelni, ha csak egyetlen márkát kell figyelembe venniük. Az innovatív, komplett megoldások előnyei, amelyeket egymással összehangolt különálló komponensek alkotnak, sokkal könnyebben elmagyarázhatók és bemutathatók, ha mindenen ugyanaz a márkanév szerepel. Ezenfelül a gyártás és a logisztika komplexitása is csökken, az innovatív termékek és az integrált megoldások fejlesztése pedig nagymértékben leegyszerűsödik, ha a termékfejlesztőknek nem egy összetett termékskála kezeléséről kell gondoskodniuk, illetve az egyes márkákra vonatkozó szempontokat nem kell külön-külön figyelembe venniük.

A márkára irányuló célzott koncentráció előnyei beláthatók. Természetesen azt is figyelembe kell venni, hogy minden sikeres márka tartalmaz érzelmi értékeket és szempontokat, amelyekkel az emberek azonosítják. A gyártási részleg dolgozóit, a marketing- és értékesítő munkatársakat, a bemutatótermek üzemeltetőit és végül a végfelhasználókat is éppen ezek a többnyire „finom” értékek motiválják. Ezeknek egy másik márkára történő áthelyezése nem könnyű feladat. A Geberit-csoport mindent megtesz azért, hogy az átállás zökkenőmentes legyen.

Manapság szinte nincs másik olyan márka a szaniteriparban, amely hasonlóan vonzó kilátásokkal büszkélkedhet ügyfelei számára, mint a Geberit. A vállalat folyamatosan foglalkozik új termékek és technológiák fejlesztésével, valamint a gyártási folyamatok javításával, aktív szerepet vállalva ezáltal a szaniteripar jövőjének alakításában.

www.geberit.hu/kampany/geberit-markavaltas

Geberit


Kérjük, szánjon pár pillanatot a cikk értékelésére. Visszajelzése segít a lap és a honlap javításában.

Hasznos volt az ön számára a cikk?

 Igen

 Nem