Digitális forradalom a vízkezelésben
2021/7-8. lapszám | támogatott cikk | 788 |
A folyamatosan változó fogyasztói igények, a fejlődő technológiák, és az okosotthonok térnyerése a gépészeti megoldások piacát is átrendezi. A fogyasztók nem akarnak extra időt és energiát fordítani a gépészeti rendszerek üzemeltetésére, azonban a legmodernebb megoldásokkal is időnként foglalkozni kell. A BWT új, felhő alapú szolgáltatása azonban leveszi a fogyasztó válláról a vízkezelő berendezések üzemeltetésével járó feladatok jó részét, és hatékonyan segíti a szerviz- és partnerhálózat munkáját is.
A fogyasztói igényekre, és az okosotthonokkal szemben támasztott egyre növekvő elvárásokra reagálva a BWT 2020-ban alapjaiban változtatta meg a vízkezelés fogalmát. Úttörőként, Magyarországon elsőként a BWT indította el a digitális forradalmat ebben a szegmensben.
A BWT az új termékeit IoT technológiával látja el, amelynek köszönhetően a vízlágyító készülék képes a működésével kapcsolatban adatot gyűjteni és ezt egy központi szervernek továbbítani. Ezekből nyert információkat, utasításokat, a BWT központi rendszere – az úgynevezett CAMP rendszer – különböző felhasználási felületekre juttatja el (pld. egy applikációba). Ennek az elsődleges célja, hogy pontos információkat nyújtson az üzemeltetéssel kapcsolatban, így egyszerűsítve és megkönnyítve a fogyasztók és a BWT AqaMester partnerek mindennapjait.
A rendszer egyszerűsíti és megkönnyíti a fogyasztók és a BWT AqaMester partnerek mindennapjait.
A fogyasztóknak: BWT Best Water Home Applikáció
A fogyasztó egyszerűen regisztrálhatja a BWT termékeit az applikációba, amely ezek után az egyes termékekkel kapcsolatban támogatást nyújt, hogy mikor mi a teendője. Ezenfelül azokról a termékekről, amelyek adatokat is szolgáltatnak – IoT technológiával rendelkeznek –, állapotkijelzést kapnak, fogyasztással kapcsolatos statisztikákat látnak, valamint távfelügyelet keretében a vizet akár el is tudják zárni.
Kényelmi szolgáltatásként az appon keresztül sót vagy szűrőt is könnyedén tud rendelni, amikor erről értesítést kap. Ezekkel a megoldásokkal a BWT leveszi a fogyasztó válláról az üzemeltetéssel járó terheket.
A szakembereknek: BWT ProPortal
Ugyanezekből az adatokból a szakemberek távfelügyelet keretében pontos információkat kapnak az általuk beüzemelt készülékek állapotáról, hibájáról vagy szervizigényéről. Ezzel időt és energiát tudnak megtakarítani, könnyebben tudják a napjaikat tervezni, és akár távolról segíteni tudják a fogyasztót, amely növeli a bizalmat és az elégedettséget.
Az információkat, utasításokat, a BWT központi rendszere különböző felhasználási felületekre juttatja el.
A készülékek adatait a BWT központ is látja. Így hatékonyabban tudja támogatni a partnereket, illetve fontos információkhoz is jut a jövőbeni fejlesztésekhez. A BWT szinte valamennyi terméke regisztrálható a rendszerbe, azonban valós idejű adatszolgáltatásra csak a prémium kategóriába tartozó BWT Perla vízlágyító család készülékei, valamint a BWT legnépszerűbb készülékét, az AqaPerla Bio-t váltó BWT Silk Smart képes.
Bővebb információért látogasson el honlapunkra vagy írjon nekünk a sales@bwt.hu-ra.