A szervizelés elmulasztásának hatása
2018/7-8. lapszám | Csizmazia Gábor | 380 |
A hűtő- és klímaberendezéseink nagy része úgy lett tervezve, hogy a maximális élettartam csak akkor várható el tőle, ha a felhasználó végrehajtatja rajta a rendszeres periodikus karbantartásokat, ellenőrzéseket és az ezekhez kapcsolódó szükséges javításokat, alkatrészcseréket.
Érdekes módon, ha valaki vesz egy új autót, a világért sem mulasztaná el elvégeztetni a garanciális és azon túli szervizkezeléseket. Ha belegondolunk abba, hogy némelyik hűtőberendezésünk – most nem a hatvanliteres háztartási hűtőszekrényre gondolok – lényegesen többe kerül, mint egy autó, akkor érthetetlen, hogy a felhasználók miért sajnálják a pénzt és a fáradságot e berendezések szakszerű szervizeltetésére és javíttatására.
A teljes cikket csak előfizetőink olvashatják, bejelentkezés után.
Ha van előfizetése, itt tud bejelentkezni.
Még nem előfizetőnk? Válasszon előfizetési konstrukcióink közül!