VGF szaklap

Arculat

2019. május 7. | Szilágyi László |  149 | |

Arculat

A sikerrel együtt jár, hogy sikeresnek is kell látszani. Ebben segít nekünk néhány technikával a kommunikáció feketeöves mestere.

Nemrég láttam a színházban egy remek kortárs darabot, ahol a főszereplő Sándor, a fűtésszerelő volt. A rendező minden létező sztereotípiát felhasznált a szerephez, és tényleg úgy éreztem, hogy a főszereplő megtestesíti a szerelőkről alkotott képet. Ütött-kopott kantáros nadrág, kissé maszatos arc, szakértő szemek az orron előretolt okuláré mögött, ami, ha nem az orron foglal helyet, természetesen egy nyakbaakasztón lóg. Tökéletes kellékként mindig a keze ügyében egy Junkerses reklámtoll és az anyaglista, amit egy darab kartonpapírra írt. Ha valaki magára ismert, az nem a véletlen műve. Sokan gondolhatják, mit számít, hogy néz ki a szerelő, ha profi a munkájában!? Úgyis mocskos, kopott lesz a melósruha, minek abból újat venni? Pedig sokat számít a megjelenés. Sőt, biztos vagyok benne, hogy összefüggésben van a rólunk mutatott kép és a sikeresség. Nézzük meg, mennyire határozzák meg a külső arculati elemeink a sikerünket!

Arculat alatt jelen cikkben nem a céges logó színeit értjük, sokkal inkább azt a filozófiát, ami meghatározza a mások által alkotott képet rólunk. Néhány példával nyújtok segítséget, hogyan tudunk gyorsan és hatékonyan javítani a megjelenésünkön. Ez azonnali hatékonyságnövekedéssel és magasabb bevétellel is jár!

A teljes cikket csak előfizetőink olvashatják, bejelentkezés után.

Ha van előfizetése, . Még nem előfizetőnk? Válasszon előfizetési konstrukcióink közül!

Előfizetés

Marketing