Címke: Marketing
„Marketing” címkével jelölt tartalmak a VGF&HKL szaklap honlapján
PreZENtálás
Küzdöttél már lámpalázzal, sikertelenül tartottál termékismertetőt, nem sikerült meggyőznöd egy lakóközösséget a fűtéskorszerűsítésről? Egy klímatechnikai konferencián szerettél volna hozzászólni, de elakadt a szavad? Kifejezetten épületgépészek, klí...
Müszi!
Egy egész generáció emlékeibe égett a Mezőgazdasági Ügyvitelszervezési és Számítástechnikai Közös Vállalat reklámszlogenje. Holott semmi egyéb nem történt, mint hogy egy jól öltözött úriember előbb levette a kalapját, majd csettintett, és csak ennyit...
Eladni, eladni, eladni!
Sok profi mesterember találkozik vállalkozói pályafutása során azzal, hogy nem a munkája minősége, hanem az eladási technika alapján ítélik meg a vállalkozását. A szolgáltatást, amit nyújtunk bizony el kell adni, mint egy terméket és „sajnos” nem a s...
Költségcsökkentés
„Az árrést nem az eladásnál, hanem a beszerzésnél kell képezni!”, tartja a régi mondás. Természetesen a beszerzési ár és az eladási ár ugyanolyan fontos, hiszen a kettő különbsége az árrés, most mégis azt vizsgáljuk meg, mi a fegyvertárunk, ha a költ...
Arculat
A sikerrel együtt jár, hogy sikeresnek is kell látszani. Ebben segít nekünk néhány technikával a kommunikáció feketeöves mestere....
Árazási technikák
Akár vízszerelőként, akár klímaszerelőként kínáljuk szolgáltatásainkat, vállalkozóként egységesen érint bennünket a kérdés, hogy mennyiért vállaljuk a munkát. Senki nem szeretne olcsón dolgozni, de sokan félnek árat emelni, nehogy elveszítsék a megbí...
Reklamációkezelés a kommunikáció feketeöves mesterétől
Csak azok hibáznak, akik dolgoznak – szól a közhely, de mint minden közhelynek, ennek is van valóságtartalma. Aki sok munkát vállal, sok megrendelővel áll kapcsolatban és ráadásul még alkalmazottai, kollégái is vannak, számtalanszor találkozik reklam...
Sztrájk az Alföldit gyártó Villeroy & Boch-nál
A napokban az egyik hódmezővásárhelyi piacvezető szanitergyártó cégnél, az Alföldit gyártó Villeroy & Boch-nál sztrájk borzolta a kedélyeket. A cég szállítási nehézségekkel is küzd, melyet a vezetés elsősorban a megnövekedett keresleti igényekkel ma...
Direktmarketing az épületgépészetben
A reklámok általánosságban vett kedvenc célcsoportja a 14 és 30 év közötti, fiatal szegmens. Vannak ugyan kivételek (például a tévéreklámok képi, hangi anyagait állítólag úgy optimalizálják, hogy 9 hónapos kortól befogadható legyen!), de ez az a koro...
Direktmarketing az épületgépészetben
A reklámok általánosságban vett kedvenc célcsoportja a 14 és 30 év közötti, fiatal szegmens. Vannak ugyan kivételek (például a tévéreklámok képi, hangi anyagait állítólag úgy optimalizálják, hogy 9 éves kortól befogadható legyen), de ez az a korosztá...
Debreceni mustra
Míg 2015-ben inkább csak pozitív benyomásokkal gazdagodtunk az épületgépészeti kereskedésekben, addig Debrecenben inkább negatívakkal, mind a szakmaiság, mind az udvariasság terén....