VGF&HKL szaklap

Címke: Marketing

„Marketing” címkével jelölt tartalmak a VGF&HKL szaklap honlapján

  1. PreZENtálás

    Küzdöttél már lámpalázzal, sikertelenül tartottál termékismertetőt, nem sikerült meggyőznöd egy lakóközösséget a fűtéskorszerűsítésről? Egy klímatechnikai konferencián szerettél volna hozzászólni, de elakadt a szavad? Kifejezetten épületgépészek, klí...

  2. Müszi!

    Egy egész generáció emlékeibe égett a Mezőgazdasági Ügyvitelszervezési és Számítástechnikai Közös Vállalat reklámszlogenje. Holott semmi egyéb nem történt, mint hogy egy jól öltözött úriember előbb levette a kalapját, majd csettintett, és csak ennyit...

  3. Eladni, eladni, eladni!

    Sok profi mesterember találkozik vállalkozói pályafutása során azzal, hogy nem a munkája minősége, hanem az eladási technika alapján ítélik meg a vállalkozását. A szolgáltatást, amit nyújtunk bizony el kell adni, mint egy terméket és „sajnos” nem a s...

  4. Költségcsökkentés

    „Az árrést nem az eladásnál, hanem a beszerzésnél kell képezni!”, tartja a régi mondás. Természetesen a beszerzési ár és az eladási ár ugyanolyan fontos, hiszen a kettő különbsége az árrés, most mégis azt vizsgáljuk meg, mi a fegyvertárunk, ha a költ...

  5. Arculat

    A sikerrel együtt jár, hogy sikeresnek is kell látszani. Ebben segít nekünk néhány technikával a kommunikáció feketeöves mestere....

  6. Árazási technikák

    Akár vízszerelőként, akár klímaszerelőként kínáljuk szolgáltatásainkat, vállalkozóként egységesen érint bennünket a kérdés, hogy mennyiért vállaljuk a munkát. Senki nem szeretne olcsón dolgozni, de sokan félnek árat emelni, nehogy elveszítsék a megbí...

  7. Reklamációkezelés a kommunikáció feketeöves mesterétől

    Csak azok hibáznak, akik dolgoznak – szól a közhely, de mint minden közhelynek, ennek is van valóságtartalma. Aki sok munkát vállal, sok megrendelővel áll kapcsolatban és ráadásul még alkalmazottai, kollégái is vannak, számtalanszor találkozik reklam...

  8. Sztrájk az Alföldit gyártó Villeroy & Boch-nál

    A napokban az egyik hódmezővásárhelyi piacvezető szanitergyártó cégnél, az Alföldit gyártó Villeroy & Boch-nál sztrájk borzolta a kedélyeket. A cég szállítási nehézségekkel is küzd, melyet a vezetés elsősorban a megnövekedett keresleti igényekkel ma...

  9. Direktmarketing az épületgépészetben

    A reklámok általánosságban vett kedvenc célcsoportja a 14 és 30 év közötti, fiatal szegmens. Vannak ugyan kivételek (például a tévéreklámok képi, hangi anyagait állítólag úgy optimalizálják, hogy 9 hónapos kortól befogadható legyen!), de ez az a koro...

  10. Direktmarketing az épületgépészetben

    A reklámok általánosságban vett kedvenc célcsoportja a 14 és 30 év közötti, fiatal szegmens. Vannak ugyan kivételek (például a tévéreklámok képi, hangi anyagait állítólag úgy optimalizálják, hogy 9 éves kortól befogadható legyen), de ez az a korosztá...

  11. Debreceni mustra

    Míg 2015-ben inkább csak pozitív benyomásokkal gazdagodtunk az épületgépészeti kereskedésekben, addig Debrecenben inkább negatívakkal, mind a szakmaiság, mind az udvariasság terén....