Címke: marketing
„marketing” címkével jelölt tartalmak
A főnök II.
A sikeres klíma- vagy fűtésszerelő vállalkozók életében szinte kivétel nélkül eljön a pillanat, mikor a magányos farkas, az egyszemélyes vállalkozói létből kilépve társas vállalkozást alapítanak. Ezután már nemcsak saját magukat, de egy egész „farkas...
PreZENtálás
Küzdöttél már lámpalázzal, sikertelenül tartottál termékismertetőt, nem sikerült meggyőznöd egy lakóközösséget a fűtéskorszerűsítésről? Egy klímatechnikai konferencián szerettél volna hozzászólni, de elakadt a szavad? Kifejezetten épületgépészek, klí...
Müszi!
Egy egész generáció emlékeibe égett a Mezőgazdasági Ügyvitelszervezési és Számítástechnikai Közös Vállalat reklámszlogenje. Holott semmi egyéb nem történt, mint hogy egy jól öltözött úriember előbb levette a kalapját, majd csettintett, és csak ennyit...
Eladni, eladni, eladni!
Sok profi mesterember találkozik vállalkozói pályafutása során azzal, hogy nem a munkája minősége, hanem az eladási technika alapján ítélik meg a vállalkozását. A szolgáltatást, amit nyújtunk bizony el kell adni, mint egy terméket és „sajnos” nem a s...
Költségcsökkentés
„Az árrést nem az eladásnál, hanem a beszerzésnél kell képezni!”, tartja a régi mondás. Természetesen a beszerzési ár és az eladási ár ugyanolyan fontos, hiszen a kettő különbsége az árrés, most mégis azt vizsgáljuk meg, mi a fegyvertárunk, ha a költ...
Arculat
A sikerrel együtt jár, hogy sikeresnek is kell látszani. Ebben segít nekünk néhány technikával a kommunikáció feketeöves mestere....
Árazási technikák
Akár vízszerelőként, akár klímaszerelőként kínáljuk szolgáltatásainkat, vállalkozóként egységesen érint bennünket a kérdés, hogy mennyiért vállaljuk a munkát. Senki nem szeretne olcsón dolgozni, de sokan félnek árat emelni, nehogy elveszítsék a megbí...
Reklamációkezelés a kommunikáció feketeöves mesterétől
Csak azok hibáznak, akik dolgoznak – szól a közhely, de mint minden közhelynek, ennek is van valóságtartalma. Aki sok munkát vállal, sok megrendelővel áll kapcsolatban és ráadásul még alkalmazottai, kollégái is vannak, számtalanszor találkozik reklam...
Sztrájk az Alföldit gyártó Villeroy & Boch-nál
A napokban az egyik hódmezővásárhelyi piacvezető szanitergyártó cégnél, az Alföldit gyártó Villeroy & Boch-nál sztrájk borzolta a kedélyeket. A cég szállítási nehézségekkel is küzd, melyet a vezetés elsősorban a megnövekedett keresleti igényekkel ma...
Direktmarketing az épületgépészetben
A reklámok általánosságban vett kedvenc célcsoportja a 14 és 30 év közötti, fiatal szegmens. Vannak ugyan kivételek (például a tévéreklámok képi, hangi anyagait állítólag úgy optimalizálják, hogy 9 hónapos kortól befogadható legyen!), de ez az a koro...
Direktmarketing az épületgépészetben
A reklámok általánosságban vett kedvenc célcsoportja a 14 és 30 év közötti, fiatal szegmens. Vannak ugyan kivételek (például a tévéreklámok képi, hangi anyagait állítólag úgy optimalizálják, hogy 9 éves kortól befogadható legyen), de ez az a korosztá...
Debreceni mustra
Míg 2015-ben inkább csak pozitív benyomásokkal gazdagodtunk az épületgépészeti kereskedésekben, addig Debrecenben inkább negatívakkal, mind a szakmaiság, mind az udvariasság terén....
Válts Arcot! II.
Életünk folyamán sokszor megfigyelhetjük, hogy külső jegyeink megszűnése vagy gyökeres változása komoly véleményezés kíséretében történik. Hasonlóképpen ezekhez a folyamatokhoz, cégünk arculatának kialakítása alatt is olyan kritikatömeg zúdul ránk, a...
Virulj, mikor mások küszködnek
Cikksorozatunk olyan témával foglalkozik, amely általában kevés teret kap gondolatainkban. Egy kisvállalkozó, párszemélyes cég sokszor úgy véli, elég neki a népdal-reklám, azaz hogy szájról-szájra adják őt a megrendelők. A nagyobb-közepes cégek esete...
Használati utasítás árképzéshez
Cikksorozatunk olyan témával foglalkozik, amely általában kevés teret kap gondolatainkban. Egy kisvállalkozó, párszemélyes cég sokszor úgy véli, elég neki a népdal-reklám, azaz hogy szájról-szájra adják őt a megrendelők. A nagyobb-közepes cégek esete...
Hogyan pozícionáld magad
Hogyan gondold újra céged kompetenciáit, hogy azt a vevők számára legelőnyösebben állíthasd be? Hogyan szeretnéd, hogy a célpiacod Rád, cégedre, termékedre, szolgáltatásodra gondoljon? Milyen szavak, milyen érzések jussanak eszébe, mikor meglátja az ...
Tartsd meg vevőidet egy életre
Cikksorozatunk olyan témával foglalkozik, amely általában kevés teret kap gondolatainkban. Egy kisvállalkozó, párszemélyes cég sokszor úgy véli, elég neki a népdal-reklám, azaz hogy szájról-szájra adják őt a megrendelők. A nagyobb-közepes cégek esete...
Hogyan mássz ki az árharcból
Új cikksorozatunk olyan témával foglalkozik, amely általában kevés teret kap gondolatainkban. Egy kisvállalkozó, párszemélyes cég sokszor úgy véli, elég neki a népdal-reklám, azaz hogy szájról-szájra adják őt a megrendelők. A nagyobb-közepes cégek es...