VGF szaklap

Címke: Marketing

„Marketing” címkével jelölt tartalmak a VGF&HKL szaklap honlapján

  1. Eladni, eladni, eladni!

    Sok profi mesterember találkozik vállalkozói pályafutása során azzal, hogy nem a munkája minősége, hanem az eladási technika alapján ítélik meg a vállalkozását. A szolgáltatást, amit nyújtunk bizony el kell adni, mint egy terméket és „sajnos” nem a s...

  2. Arculat

    A sikerrel együtt jár, hogy sikeresnek is kell látszani. Ebben segít nekünk néhány technikával a kommunikáció feketeöves mestere....

  3. Árazási technikák

    Akár vízszerelőként, akár klímaszerelőként kínáljuk szolgáltatásainkat, vállalkozóként egységesen érint bennünket a kérdés, hogy mennyiért vállaljuk a munkát. Senki nem szeretne olcsón dolgozni, de sokan félnek árat emelni, nehogy elveszítsék a megbí...

  4. Sztrájk az Alföldit gyártó Villeroy & Boch-nál

    A napokban az egyik hódmezővásárhelyi piacvezető szanitergyártó cégnél, az Alföldit gyártó Villeroy & Boch-nál sztrájk borzolta a kedélyeket. A cég szállítási nehézségekkel is küzd, melyet a vezetés elsősorban a megnövekedett keresleti igényekkel ma...

  5. Direktmarketing az épületgépészetben

    A reklámok általánosságban vett kedvenc célcsoportja a 14 és 30 év közötti, fiatal szegmens. Vannak ugyan kivételek (például a tévéreklámok képi, hangi anyagait állítólag úgy optimalizálják, hogy 9 hónapos kortól befogadható legyen!), de ez az a koro...

  6. Direktmarketing az épületgépészetben

    A reklámok általánosságban vett kedvenc célcsoportja a 14 és 30 év közötti, fiatal szegmens. Vannak ugyan kivételek (például a tévéreklámok képi, hangi anyagait állítólag úgy optimalizálják, hogy 9 éves kortól befogadható legyen), de ez az a korosztá...

  7. Debreceni mustra

    Míg 2015-ben inkább csak pozitív benyomásokkal gazdagodtunk az épületgépészeti kereskedésekben, addig Debrecenben inkább negatívakkal, mind a szakmaiság, mind az udvariasság terén....