VGF szaklap

Címke: Marketing

  1. Sztrájk az Alföldit gyártó Villeroy & Boch-nál

    A napokban az egyik hódmezővásárhelyi piacvezető szanitergyártó cégnél, az Alföldit gyártó Villeroy & Boch-nál sztrájk borzolta a kedélyeket. A cég szállítási nehézségekkel is küzd, melyet a vezetés elsősorban a megnövekedett keresleti igényekkel ma...

  2. Direktmarketing az épületgépészetben

    A reklámok általánosságban vett kedvenc célcsoportja a 14 és 30 év közötti, fiatal szegmens. Vannak ugyan kivételek (például a tévéreklámok képi, hangi anyagait állítólag úgy optimalizálják, hogy 9 hónapos kortól befogadható legyen!), de ez az a koro...

  3. Direktmarketing az épületgépészetben

    A reklámok általánosságban vett kedvenc célcsoportja a 14 és 30 év közötti, fiatal szegmens. Vannak ugyan kivételek (például a tévéreklámok képi, hangi anyagait állítólag úgy optimalizálják, hogy 9 éves kortól befogadható legyen), de ez az a korosztá...

  4. Debreceni mustra

    Míg 2015-ben inkább csak pozitív benyomásokkal gazdagodtunk az épületgépészeti kereskedésekben, addig Debrecenben inkább negatívakkal, mind a szakmaiság, mind az udvariasság terén....