VGF szaklap

Címke: Marketing

  1. Direktmarketing az épületgépészetben

    A reklámok általánosságban vett kedvenc célcsoportja a 14 és 30 év közötti, fiatal szegmens. Vannak ugyan kivételek (például a tévéreklámok képi, hangi anyagait állítólag úgy optimalizálják, hogy 9 hónapos kortól befogadható legyen!), de ez az a koro...

  2. Direktmarketing az épületgépészetben

    A reklámok általánosságban vett kedvenc célcsoportja a 14 és 30 év közötti, fiatal szegmens. Vannak ugyan kivételek (például a tévéreklámok képi, hangi anyagait állítólag úgy optimalizálják, hogy 9 éves kortól befogadható legyen), de ez az a korosztá...

  3. Debreceni mustra

    Míg 2015-ben inkább csak pozitív benyomásokkal gazdagodtunk az épületgépészeti kereskedésekben, addig Debrecenben inkább negatívakkal, mind a szakmaiság, mind az udvariasság terén....