VGF szaklap

Reklamációkezelés a kommunikáció feketeöves mesterétől

2019. március 4. | Gépészninja |  14 | |

Reklamációkezelés a kommunikáció feketeöves mesterétől

Csak azok hibáznak, akik dolgoznak – szól a közhely, de mint minden közhelynek, ennek is van valóságtartalma. Aki sok munkát vállal, sok megrendelővel áll kapcsolatban és ráadásul még alkalmazottai, kollégái is vannak, számtalanszor találkozik reklamációval. És nem mindegy, hogyan kezeljük azt.

Nem zárhatjuk ki annak a lehetőségét, hogy időnként mi is hibázunk. Rossz napunk volt, a körülmények nem úgy alakultak, elromlott egy szerszámunk, vagy egyszerűen a kevésbé rossz megoldást kellett választanunk. Ahol emberek dolgoznak együtt, illetve ahol szolgáltatást nyújt egyik fél a másiknak, óhatatlan, hogy nézeteltérés, sok esetben konfliktus keletkezik. Egy vita intelligens emberek között is elmérgesedhet, ha nem a tudatosság, hanem az érzelmek vezérelnek minket. A profi szolgáltatót többek között az különbözteti meg az amatőrtől, hogy tudja kezelni ezeket a helyzeteket, és nem hagyja, hogy elvakítsák az érzései, a védelmi mechanizmusai, a büszkesége.

A teljes cikket csak előfizetőink olvashatják, bejelentkezés után.

Ha van előfizetése, . Még nem előfizetőnk? Válasszon előfizetési konstrukcióink közül!

Előfizetés