VGF&HKL szaklap

Direktmarketing az épületgépészetben

2016. június 2. | Veresegyházi Béla |  1342 | |

Direktmarketing az épületgépészetben

A reklámok általánosságban vett kedvenc célcsoportja a 14 és 30 év közötti, fiatal szegmens. Vannak ugyan kivételek (például a tévéreklámok képi, hangi anyagait állítólag úgy optimalizálják, hogy 9 hónapos kortól befogadható legyen!), de ez az a korosztály, amely követi a trendeket, és hajlandó fizetni is érte. 14 alatt még nincs pénze az embernek, 30 fölött pedig, ha kicsit szarkasztikusak akarunk lenni, már van esze. Az épületgépészeti direktmarketingnek viszont az idősek a cél pontjai.

A teljes cikket csak előfizetőink olvashatják, bejelentkezés után.

Ha van előfizetése, . Még nem előfizetőnk? Válasszon előfizetési konstrukcióink közül!

Előfizetés

Marketing