Direktmarketing az épületgépészetben
2016/6. lapszám | Veresegyházi Béla | 8184 |
Figylem! Ez a cikk 8 éve frissült utoljára. A benne szereplő információk mára aktualitásukat veszíthették, valamint a tartalom helyenként hiányos lehet (képek, táblázatok stb.).
A reklámok általánosságban vett kedvenc célcsoportja a 14 és 30 év közötti, fiatal szegmens. Vannak ugyan kivételek (például a tévéreklámok képi, hangi anyagait állítólag úgy optimalizálják, hogy 9 hónapos kortól befogadható legyen!), de ez az a korosztály, amely követi a trendeket, és hajlandó fizetni is érte. 14 alatt még nincs pénze az embernek, 30 fölött pedig, ha kicsit szarkasztikusak akarunk lenni, már van esze. Az épületgépészeti direktmarketingnek viszont az idősek a cél pontjai.
A cikk még 21 332 karakternyi szöveget tartalmaz.
A teljes cikket bejelentkezés után olvashatja el,
ha ön előfizetőnk vagy megvásárolta a cikket vagy a lapszámot.
Ha van előfizetése, vagy már megvásárolta ezt a tartalmat, itt tud bejelentkezni.
Elolvasná ezt a cikket, de nem előfizetőnk?
990 Ft-ért, online bankkártyás fizetéssel, azonnal megveheti és azonnal elolvashatja. A megvásárolt cikkhez a későbbiekben is korlátozás nélkül hozzáférhet. Legyen előfizetőnk és minden tartalmunkat korlátozás nélkül elolvashatja!
Csak ezt a lapszámot vásárolná meg?
1990 Ft-ért, online bankkártyás fizetéssel, azonnal megvásárolhatja a lapszámot, amelyben ez a cikk olvasható, ezzel hozzáférést kap a szám összes cikkéhez, amit pdf formátumban le is tölthet.
Legyen ön is előfizetőnk!
A VGF&HKL egy havi megjelenésű épületgépészeti szaklap, amely nyomtatott formában évente 10 alakommal jelenik meg. Válasszon papíralapú vagy digitális előfizetést! Előfizetőink korlátlanul hozzáférhetnek a korábbi számok tartalmához is.