Megvizsgáltuk a hibát és kiderült, hogy banki partnerünk rendszere okozza a problémát, mivel több (külföldi) szervert érintve zajlott a fizetési folyamat, amely során a vásárlások kb. 10%-a sikertelen kimenetelű volt. Az elmúlt időszakban az érintett bank részéről megnyugtató megoldást nem kaptunk, ezért a szolgáltatóváltás mellett döntöttünk.
Megtörtént az átállás, így 2020. október 20-ától a kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion rendszere garantálja a VGF&HKL olvasóinak.
Kérjük mindazokat, akiknek az elmúlt hetekben a bankkártyás fizetés sikertelensége miatt hiúsult meg a VGF&HKL előfizetés megvásárlása, az látogasson vissza a webshopunkba és tegyen egy újabb próbát. Bízunk benne, hogy ezúttal sikerrel jár. Megköszönjük, ha megosztja velünk tapasztalatait.
Természetesen a bankkártyás fizetés mellett lehetőség van a banki átutalásra, illetve csekken történő befizetésre is.