Milyen rendszert használ ügyfélkezelésre?
2022. április 21. | 207 |
Manapság számtalan módja van az ügyfelekkel való kapcsolattartásnak. A célszoftverektől a névjegykártyáig, matricáig szinte minden megtalálható.
A nagyobb szervizek külön szoftvereket, applikációkat használnak ügyfeleik kezelésére. Ebben az ügyféladatok mellett a készülékek javításának adatai, a karbantartások, munkadíjak stb. is megtalálhatók. A szoftverek értesítéseket tudnak küldeni a szükséges karbantartásokról az ügyfeleknek, így folyamatos kapcsolatot biztosítanak a szerviz és a megrendelő között. Ilyen rendszerek nélkül maradnak a hagyományos eszközök. Egyik leglátványosabb megoldás a készüléken elhelyezett matrica, amely a szervizes kontaktját, adatait tartalmazza, esetleg a következő karbantartás esedékességét. De a névjegykártya sem merült a feledés homályába, épp úgy segíti a szerelővel a kontakt megőrzését, mint a többi lehetőség.