Barion Pixel

VGF&HKL szaklap

Milyen rendszert használ ügyfélkezelésre?

2022. április 21. |  207 |

Manapság számtalan módja van az ügyfelekkel való kapcsolattartásnak. A célszoftverektől a névjegykártyáig, matricáig szinte minden megtalálható.

A nagyobb szervizek külön szoftvereket, applikációkat használnak ügyfeleik kezelésére. Ebben az ügyféladatok mellett a készülékek javításának adatai, a karbantartások, munkadíjak stb. is megtalálhatók. A szoftverek értesítéseket tudnak küldeni a szükséges karbantartásokról az ügyfeleknek, így folyamatos kapcsolatot biztosítanak a szerviz és a megrendelő között. Ilyen rendszerek nélkül maradnak a hagyományos eszközök. Egyik leglátványosabb megoldás a készüléken elhelyezett matrica, amely a szervizes kontaktját, adatait tartalmazza, esetleg a következő karbantartás esedékességét. De a névjegykártya sem merült a feledés homályába, épp úgy segíti a szerelővel a kontakt megőrzését, mint a többi lehetőség.

Ön mit használ az ügyfelek kontaktban tartására?

Minden készüléket megjelölök matricával, ez a legkézenfekvőbb legolcsóbb megoldás, itt az ügyfél mindig meg fog találni, ha valamire szüksége van. Ha a lakást eladják, az új tulaj is tudni fogja, ki tartotta a készüléket karban

A névjegykártyát osztogatom, az a tapasztalat, ha valaki jó szerelő, őrzik a kontaktját, mit a „hímes tojást”

Nekünk megéri használni egy szoftvert, így mindent tudunk az ügyfelekről, és az értesítések is könnyebbek. Sőt, a készüléket teljesen ismerjük, előre tudunk készülni, ha baj van

Mindhárom megoldást használom, az a legbiztosabb

Nem használok semmit