Használ ügyfélnyilvántartó rendszert?
2023. november 2. | 382 |
A szezonban bizony nem könnyű az ügyfelek igényeit kielégíteni. Az egyszerű határidőnapló kevés lehet. Az esetleges konfliktusok elkerülésére fontos észben tartanunk, kinek, mit ígérünk.
A szerelési feladatokkal a munkaterhes időszakban könnyen el lehet csúszni. Nem érkezik meg a kívánt alkatrész, nincs raktáron egy-egy munkadarab, és így könnyen teljesíthetetlenné válik a felvállalt feladat. Hogy ne legyen arcvesztés, fontos a folyamatos kapcsolattartás. De kinek, mit ígértünk? Melyik munka élvez prioritást? Természetesen minden ügyfél fontos ügyfél. Ezeket a feladatokat szinte lehetetlen fejben nyomon követni. Vannak, akik a hagyományos módszert választják, jegyzetelnek, naplót vezetnek, mások CRM rendszereket használnak és vannak, akik saját fejlesztésű programmal dolgoznak.