Barion Pixel

VGF&HKL szaklap

Használ ügyfélnyilvántartó rendszert?

2023. november 2. |  532 |

A szezonban bizony nem könnyű az ügyfelek igényeit kielégíteni. Az egyszerű határidőnapló kevés lehet. Az esetleges konfliktusok elkerülésére fontos észben tartanunk, kinek, mit ígérünk.

A szerelési feladatokkal a munkaterhes időszakban könnyen el lehet csúszni. Nem érkezik meg a kívánt alkatrész, nincs raktáron egy-egy munkadarab, és így könnyen teljesíthetetlenné válik a felvállalt feladat. Hogy ne legyen arcvesztés, fontos a folyamatos kapcsolattartás. De kinek, mit ígértünk? Melyik munka élvez prioritást? Természetesen minden ügyfél fontos ügyfél. Ezeket a feladatokat szinte lehetetlen fejben nyomon követni. Vannak, akik a hagyományos módszert választják, jegyzetelnek, naplót vezetnek, mások CRM rendszereket használnak és vannak, akik saját fejlesztésű programmal dolgoznak.

Ön használ ügyfélnyílvántartó rendszert?

A szavazás lezárult

Eredmények:

21%

A legbiztosabb módszert használom, nálam van a határidőnapló, beírom az időpontot, az ügyfél elérhetőségét.

32%

A naplózás nem könnyű, főleg ha vezetek, vagy éppen dolgozom. Az ügyfelet megkérem, küldjön sms-t az időponttal, elérhetőséggel, amit később beírok a telefon naptárjába.

7%

Használok CRM rendszert, ami nagymértékben megkönnyíti az ügyfelekkel való karbantartást.

25%

Saját nyilvántartórendszert fejleszttettünk le, mely a saját igényeinknek megfelelő. Nincs ügyfélvesztésünk.

14%

Nincs véleményem.