Használ ügyfélnyilvántartó rendszert?
2023. november 2. | 609 |
A szezonban bizony nem könnyű az ügyfelek igényeit kielégíteni. Az egyszerű határidőnapló kevés lehet. Az esetleges konfliktusok elkerülésére fontos észben tartanunk, kinek, mit ígérünk.
A szerelési feladatokkal a munkaterhes időszakban könnyen el lehet csúszni. Nem érkezik meg a kívánt alkatrész, nincs raktáron egy-egy munkadarab, és így könnyen teljesíthetetlenné válik a felvállalt feladat. Hogy ne legyen arcvesztés, fontos a folyamatos kapcsolattartás. De kinek, mit ígértünk? Melyik munka élvez prioritást? Természetesen minden ügyfél fontos ügyfél. Ezeket a feladatokat szinte lehetetlen fejben nyomon követni. Vannak, akik a hagyományos módszert választják, jegyzetelnek, naplót vezetnek, mások CRM rendszereket használnak és vannak, akik saját fejlesztésű programmal dolgoznak.
Ön használ ügyfélnyílvántartó rendszert?
A szavazás lezárult
Eredmények:
21% |
A legbiztosabb módszert használom, nálam van a határidőnapló, beírom az időpontot, az ügyfél elérhetőségét. |
32% |
A naplózás nem könnyű, főleg ha vezetek, vagy éppen dolgozom. Az ügyfelet megkérem, küldjön sms-t az időponttal, elérhetőséggel, amit később beírok a telefon naptárjába. |
7% |
Használok CRM rendszert, ami nagymértékben megkönnyíti az ügyfelekkel való karbantartást. |
25% |
Saját nyilvántartórendszert fejleszttettünk le, mely a saját igényeinknek megfelelő. Nincs ügyfélvesztésünk. |
14% |
Nincs véleményem. |